Tippek blogbejegyzés formázásához
A szövegtartalom optimalizálása formai követelményekkel is jár. Az alábbi cíkk ehhez ad pár ötletet.
Bevezetés - első bekezdés
A kopfból vagy headből, azaz bevezető bekezdésből olvasóid megtudhatják bejegyzésed témáját, tárgyát, fő gondolatát. Emellett snipet kiemelésként, rövid előnézetként is szolgál a Google találati oldalán és a portálon belül a blogbejegyzések listájában. Eltérő formázással könnyen elérheted, hogy kitűnjön a többi szöveg közül. Olvass tovább, hogy hogyan formázhatod a blogbejegyzéseidet.
A tartalom felosztásához használj h2-h6 címsorokat
Ha rövidebb bekezdésekkel operálsz, a szöveg könnyebben olvasható. Próbálj meg egy bekezdésben csak egy fő gondolatra összpontosítani, így olvasóid számára átláthatóbb lesz a bejegyzésed. A fontos részeket kiemelheted. Már csak egyetlen dolog maradt hátra, a cikk megírása. Elkészítettünk neked néhány bejegyzést, így láthatod, milyen egyszerű a bejegyzés formázása.
Tartalomhoz a forma
A tartalom vizuális felosztásához használj képszakaszokat
A címsorokon kívül a képszakaszok segítenek a tartalom helyes felosztásában. A bejegyzésed képek segítségével oszthatod fel szakaszokra, amelyek megfelelően kiegészíti a szöveged.
Más formázási eljárásokkal is élhetsz.
Szövegoptimalizálás a weboldalon
Az elkészült textus honlapra helyezésekor a szöveget meg kell formázni, az ilyen szöveg-optimalizálás tehát már magán a honlapon történik. Ideális esetben a szövegíró ehhez is ért, így nem csupán létrehozza a SEO-szempontoknak megfelelő szöveget, hanem azon a weblapra helyezésnél érvényesíteni is tudja az összes fontos Google-keresőszempontot. A jól optimalizált PR-cikkek és formázott webszövegek már számos honlapot segítettek organikus forgalom terén sikerhez.